De 20 de ani, Doppelherz este prezent în România, contribuind la sănătatea românilor prin suplimente alimentare de înaltă calitate. Pornind de la o tradiție germană de peste 125 de ani, brandul s-a adaptat constant cerințelor pieței locale, dezvoltând un portofoliu vast, în care se regăsesc atât produse consacrate, cât și inovații recente. În acest interviu, Teodora Caba, General Manager Queisser Pharma România, vorbește despre istoria brandului, evoluția sa în România și planurile pentru viitor.

Care este istoria brandului Doppelherz?
Brandul Doppelherz aparține companiei Queisser Pharma Germania, care are o tradiție de peste 125 de ani. În 1897, farmacistul Alfred Queisser a înființat compania în Hamburg, Germania. Pe acea vreme, aceasta producea pastă de dinți, săpun lichid și creme. În 1987, compania a devenit Queisser Pharma când a fuzionat cu cea a lui Josef Peter Hennes, un chimist care în 1919 a început să producă un tonic fortifiant pentru menținerea sănătății, realizat din plante și esențe naturale, pe care l-a numit Doppelherz Energy Tonic. Acest Tonic a stat la baza dezvoltării brandului global Doppelherz.
Cum era brandul în urmă cu 20 ani, la intrarea pe piața locală?
Acum 20 ani, în România, piața suplimentelor alimentare era încă la început, pe vremea aceea marii producători abia intrau pe piață, însă exista un mare potențial, piața fiind avidă după produse din export. Odată cu lansarea primelor 6 produse, printre care Doppelherz Magneziu + Calciu, Doppelherz Omega-3 Extra 1000 mg, Doppelherz A-Z Multivitamine Retard, a venit și succesul imediat al acestora. “Puterea celor 2 inimi“ – sloganul Doppelherz – însemna produse de calitate, cu un design unitar și cu compoziție echilibrată.
După 20 ani de prezență în România, cum a contribuit Doppelherz la sănătatea românilor?
Milioanele de cutii vândute în România întăresc cu siguranță misiunea globală Doppelherz și anume “aducerea unui aport semnificativ la îmbunătățiea stării de bine a oamenilor și, mai nou, și pe cea a animalelor de companie”. Cu siguranță, atât încrederea consumatorilor, dar și a medicilor și farmaciștilor în brandul Doppelherz stau dovadă a faptului că produsele noastre au avut un aport semnificativ la starea de sănătate a românilor, dar și în educarea acestora în ceea ce privește prevenția unor afecțiuni datorate, în principal, deficiențelor de minerale, vitamine și substanțe nutritive.
Cum a evoluat portofoliul de produse al brandului pe piața locală în acești ani?
Portofoliul Doppelherz este în continuă schimbare. Testăm constant, aducând pe piață produse noi, cu formule inovatoare și compoziții complexe.
În fiecare an sunt lansate produse noi, cu formule și moduri de utilizare inovatoare. Mare parte dintre produsele lansate de-a lungul anilor și care s-au bucurat de success se regăsesc încă în farmaciile din întreaga țară. Produsele emblematice sunt astăzi prezentate consumatorilor și în forme noi de ambalare sau se bucură de modificari ale formulelor, pentru a li se spori eficiența.
Care sunt criteriile pe care le luați în calcul atunci când lansați produse noi?
Queisser Pharma Germania deține un departament puternic R&D, care lucrează în permanență pentru a dezvolta produse cu formulări inovatoare sau forme farmaceutice noi. Dintre acestea, alegem produse care sunt potrivite pentru piața din România în funcție de cerințele si tendințele acestei piețe.
Care sunt produsele Doppelherz cumpărate cel mai mult de români? De ce credeți că sunt acestea preferate?
În topul produselor Doppelherz vândute se află Doppelherz aktiv Omega-3 Extra 1000 mg, combinațiile de Calciu și Magneziu, ca de exemplu Doppelherz aktiv Calciu+Magneziu+ Zinc+ Seleniu și Colagenul pentru articulații, Doppelherz system Kolllagen 11.000 Plus. Eficiența dovedită, combinațiile echilibrate și, în primul rând, calitatea necontestată a acestor produse au asigurat locuri fruntașe în topul vânzărilor acestor game de suplimente alimentare.
Cum a evoluat compania în toți acești ani?
Compania a crescut și s-a dezvoltat în mod remarcabil în cei 20 de ani de prezență în România: de la o firmă cu un singur angajat , la o companie care astăzi are 50 de angajați și un portofoliu cu peste 150 de produse, iar actualmente – conform datelor de piață (IQVIA) – se situează între primele 5 branduri pe piața de suplimente alimentare din România.
Care au fost principiile pe care v-ați bazat în dezvoltarea companiei în cei 20 de ani?
În primul rând, ne-am concentrat pe o creștere sustenabilă și organică a businessului, urmărind trendul pieței locale si internaționale. Am adus pe piață produse noi, cu formule inovatoare și forme farmaceutice deosebite față de cele existente în farmacii în acele momente – de exemplu, produsul cu colagen sub formă de fiole buvabile unidoză.
Cum vedeți evoluția brandului pe mai departe?
Brandul Doppelherz este un brand global, care este in permanentă dezvoltare atât pe piețe noi, cât și pe piețele existente prin lansarea de produse noi. Dorința oamenilor de a investi în menținerea vitalității și longevității lor ne va suține în misiunea noastră de a crește pe mai departe brandul Doppelherz și de a oferi “Puterea celor două inimi “ la cât mai mulți consumatori.
Cum credeți că va crește Doppelherz în România în următorii 20 de ani?
Brandul Doppelherz va crește ca până acum: organic, susținut și natural, fără compromisuri la calitatea produselor, cu formule inovatoare și ingrediente de calitate care vor susține starea de bine și sănătatea românilor!